Přihlášení ERP news
Partneři webu
- Centrum pro výzkum informačních systémů
- CVIS Consulting
- Komplexní informační systém K2
pro management podniků
MS Dynamics NAV propojil a sjednotil |
Čtvrtek, 08 Říjen 2009 11:02 |
procesy společnosti GEMO Olomouc
Dalšími neméně důležitými body k řešení byly:
V rámci celé společnosti byl silný požadavek na kontrolu střediskových práv včetně požadavku na filtraci čtení, což má umožnit každé osobě s přístupem do systému vidět „očištěná“ data, respektive údaje, které ji skutečně zajímají a přísluší jí. „Ukázalo se, že implementace nového Navisionu spolu s integrací stávajících systémů byla výborná volba, která nám dala v této nelehké době náskok před konkurencí. Navíc nám nový systém rozšířil a zefektivnil procesy uvnitř společnosti.”
Ing. Antonín Hlavinka, vedoucí úseku controllingu a IT, GEMO Olomouc, spol. s r.o. ŘešeníSpolečnost GEMO si již dříve zvolila informační systém Navision, a když se rozhodovalo o možnostech pořízení nového systému, byl opět zvolen MS Dynamics NAV v nové verzi 5. Hlavním důvodem pro opětovnou volbu byl fakt, že zaměstnanci znali principy fungování a byli na něj zvyklí, což jim usnadnilo přechod z původního systému do nového. Za implementačního partnera byla vybrána společnost Infinity a.s, která disponuje velmi zkušeným analytickým a implementačním týmem a poskytuje stabilní zázemí velké nadnárodní společnosti. Ta v rámci dodaného informačního systému řešila mimo jiné problematiku správy kontaktů. Základem práce s kontakty v novém systému je jednoznačnost, tzn. kontakt existuje ve všech systémech jednou a není možná duplicita. V tomto ohledu bylo nutné zajistit spolupráci mezi MS Dynamics NAV a DMS. Primárně mohou být kontakty zadány v obou systémech, ale v Navisionu je prováděna kontrola oprávněným uživatelem a všechny úpravy jsou distribuovány dál. Další řešenou agendou byla správa přijatých dokumentů. Proces řízení přijatých dokladů prochází mnoha stádii, která s sebou nesou spousty rizik a chyb. Pomocí vzájemného propojení MS Dynamics NAV a DMS se podařilo tato rizika minimalizovat. Příchozí dokument je naskenován, základní identifikační údaje jsou zadány do DMS a v NAV vznikne automaticky identický doklad. Tím je eliminována nutnost duplicitního zadávání dat a taktéž chyby vzniklé v důsledku přepisu. Po celém procesu schválení a doplnění dimenzí se vrací do NAV, kde dochází k vytvoření kompletního dokladu a zaúčtování. Veškeré účetní operace společnosti lze v novém systému rychle analyzovat a díky jednotné správě lze na data nahlédnout jak v NAV, tak i v programu IPOS na konkrétních stavbách. Každý střediskový vedoucí tak může téměř okamžitě vidět své náklady a výnosy díky nastaveným právům a pohledům pro své středisko. Hlavní dosažené přínosy
![]() .
|